lauantai 29. kesäkuuta 2013

ALENNUSMYYNNIT JA RAHAA PALAA



Paljon on tapahtunu lyhyen ajan sisään. Olin pari viikkoa sitten leirillä, etelä-vantaan ratsastuskoululla, jossa olinki jo kolmatta kesää peräkkäin. Nyt en vissiin ens vuonna sitte enään pääse leirille.. Okei, oon jo 17 vuotta, mutta silti. Olishan se kivaa. Äiti vaan ei vielä oo lämmenny ajatukselle, että kuudes leirikesä peräkkäin. Olin siis ekat kaks leiriä yhessä toisessa paikassa. En nyt tähän laita leirikuvia, mut voin tehä siitä erillisen postauksen, jos jotakuta kiinostaa, mutta luulen ettei kovin monia. :)

Ja oltii tosiaan äitin kanssa tänään kierteleen alennusmyyntejä, ja paljonhan sieltä sitte mukaanki tuli tavaraa. Tai ainakin mulle tosi paljon. Laittelen niistä tähän kuvia, ja samalla laitan hintoja ja että mistä ostin kyseisen tuotteen.

Cubus, 19,90e
KappAhl, 5e
KappAhl, 7,50e 
Cubus, 7,90e

H&M, 5e


Gina Tricot, 9,90e


KappAhl, 7,50e

BR, 3,99e

(Tuli hajuveden mukana)


Kicks, 24,95e
Kärkkäinen (joku pikkukoju), 5e

Kävästiin siskon kanssa ottamassa hetkellisestä mielenjohteesta toiset reijät myös korviin. Mulla on kai tosi herkkä korva, koska se sattu oikeesti tosi paljon. :D Siskolla ei sattunu melkeen yhtään, mulla sattu vielä seuraavana päivänäkin. Tosta on nyt joku pari viikkoa, ja välillä sattuu vieläki.. En tiiä mikä sitte on.

No muttaa, tää oli nyt tämmönen lyhyt päivitys vaan. Kirjottelen sitte taas joku päivä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti